درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان
نوشته شده توسط : nasrin

درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان

درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان امروزه درب های ورودی ساختمان ها و آپارتمان ها از جنس های مختلفی مانند ام دی اف، اچ پی ال،پی وی سی، تمام چوب و روکش چوب ساخته و به بازار عرضه می شوند. همانطور که می دانید قیمت درب چوبی نسبت به سایر درب هابالاتر است. اما با توجه به قیمت بالای این نوع درب ها بازم بسیاری از مردم از این نوع درب برای درب های ورودی آپارتمان، ساختمان، درباتاق خواب و سرویس ها استفاده می کنند.

قیمت درب چوبی ورودی آپارتمان

ظاهر دربها تاثیر بسزایی در نمای خانه شما دارند، در واقعه درب با ظاهری مناسب زیبایی را برای خانه یا منزل شما به ارمغان می آورد.معمولا ایندرب ها را می توانند بر اساس سلیقه افراد طراحی و تولید کنند. معماران داخلی در بیشتر مواقعه برای زیباتر کردن جلوه ساختماناز درب های تمامچوب استفاده می کنند، تا با وجود درب های تمام چوب حس سر زندگی و شادابی را به فضا و افراد القا کنند.طرح درب ورودی درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان ساختمان باید با درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان سایر مصالح به کار رفته در ساختمان در یک سبک معماری قرار داشته باشند.

همه چیز درباره درب ها

انسان از گذشته تا به امروز به زیبایی اهمیت بسیاری می دهد. از مهمترین مواردی که در زندگی به آن بسیاری توجه می کرده استفضایی بوده که در آن زندگی می کند این فضاها شامل محل کار، محل آموزش و فضای داخلی خانه می باشد که مجموعه آنها درکنارهم نوعی معماری داخلیمحسوب می شوند.یکی از مهمترین موارد و متریال ها که در ایجاد فضایی آرام و زیبا نقش دارد استفادهاز چوب و مصنوعات چوبی در دکوراسیون فضامی باشد.

درب ورودی ساختمان و آپارتمان

چوب از نعمت های گران بهاییی است که با گذشت سالها هم در زندگی بشرنقش انکار ناپذیری دارد. از چوب و مصنوعاتی چوبی برای ساخت درب های داخلی ورودی، قرنیز، کابینت و سونای خشک استفاده می کنند.

نقاط قوت درب چوبی ورودی آپارتمان

درب های تمام چوب از مرغوب ترین جنس ها برای ساخت درب هستند که در ادامه این مقاله گروه تولیدیمزایای درب تمام چوب را برایتان بیان می درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان کند.

زیبایی درب چوبی ورودی ساختمان

در داخل بافت درب های تمام چوب به علت وجود رگ و ریشه های طبیعی چوب باعث زیبایی و جذابیت این نوع درب ها شده. درب چوبی برای ورودی آپارتمان موجب می شود تا حس خوبی را به محیط اطراف خود ساطع نماید. به اصطلاح می گویند چوب به فضای داخلی خانه و محیط درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان اطرافش گرمادرب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان می بخشد، یکی از علل این موضوع شاید وجود رگه و ریشه در داخل بافت چوب باشد.

طتبیق دادن درب تمام چوب با انواع سبک طراحی داخلی:

شما می توانید درب تمام چوب را با انواع سبک طراحی داخلی سازگار نمایید. به عنوان مثال از چوب بامبو و ساج برای سبک مدرن و از چوب بلوط و ماهگون برای سبک درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان
درب ضد سرقت کلاسیک، سنتی و همچنین از چوب کاج و روس برای سبک روستیک استفاده می کنند.

قابلیت سفارشی سازی درب در رنگ آمیزی و طراحی متنوع درب چوبی ورودی ساختمان

درب چوبی ورودی ساختمان

درب های تمام چوب در ابزار خوری دارای قابلیت بسیار بالایی می باشند. بنابراین ما قادر هستیم تا بروی پنل این درب ها هر
طرح و نقش دلخواهیرا پیاده سازی نماییم. همچنین می توانیم درب های تمام چوب را با نقاشی و لکه گیری به رنگ دلخواه
شما در آوریم و انواع رنگ هایی که برای رنگ آمیزی درب های تمام چوب مورد استفاده قرار می دهیم رنگ پلی اورتان و پلی استردرب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان می باشند که به راحتی بر روی این درب ضد سرقت نوع درب ها می نشینند.

ابعاد درب های تمام چوب

از دیگر مزیت های درب های تمام چوب ابعاد آزاد آنها می باشد که می توان آنها را به هر اندازه که مناسب درب ورودی شما باشد در آوریم. یکیاز مهمترین نکات در تولید درب های چوبی ترکیب آن با دیگر متریال ها مانند شیشه، استیل و هایگلس می باشد که این ترکیب نیز خود باعثدرب چوبی ورودی درب ضد سرقت ساختمان و آپارتمان افزایش تنوع در مدل درب های چوبی ورودی شده است.

نصب راحت درب های ورودی چوبی

معمولا درب های ورودی چوبی یک هسته سخت از چوب دارند که این باعث نصب راحت و همچنین کارایی بالای آنها شده است.درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان اصولا در زمان نصب این نوع درب ها درب ضد سرقت نصاب با مشکلی موجه نمی شود به همین علت هزینه نصب کاهش پیدا می کند.

درب تمام چوب عایق مناسب صوت و حرارت

از دیگر مزایای درب های ورودی چوبی نسبت به سایر درب ها عایق حرارت و عایق صوتی بودن آنها می باشد. که این ویزگی
باعث جلوگیریاز هدر رفتن انرژی می شود و همچنین از ورود سرو صدا از محیط بیرون به داخل خانه تا حد چشمگیری جلوگیریمیکند.درب های تمام چوب علاوه بر نقاط قوت یاد شده دارای نقاط ضعفی نیز هستند که در ادامه آنها را نیز برای شما می گوییمتا در زمان خرید درب های تمام چوب اطلاعات کاملیدرب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان از آنها داشته باشید و با خیال راحتدرب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان بتوانید از مشاوران گروه تولیدی  کمک بگیرید.

نقاط ضعف درب چوبی ورودی ساختمان

درب چوبی ورودی ساختمان

نیاز به مراقبت بیشتر نسبت به درب های دیگر

یکی از نقاط ضعف درب های تمام چوب نسبت به سایر درب ها این است که درب های چوبی از لحاظ ظاهری و عملکرد نیاز به مراقبتبیشتری دارند. یک نکته بسیار مهم در مورد درب های چوبی این است که در زمان نصب و یا قبل آن باید بر روی درب سیلر نصب شودزیرا اگر این کار را انجام ندهید با جذب رطوبت درب ضد سرقت درب متورم و یا می پیچد.

درب چوبی ورودی آپارتمان

باید توجه داشته باشید که این کار باید هر چن سال یکبار تکرارشود. از دیگر نکات در مورد درب های تمامچوب این است که
اگر سطح درب رنگ شده است رنگ درب را بعد از گذشت چند سال تمدیدنمایید تا مانع از رنگ پریدگی ، تورم  و همچنین
درب ضد سرقت از همدرب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان پاشیدگی آن شود.

وزن بالای برخی درب های چوبی

معمولا درب هایی که از چوب درختان برگ پهن ساخته شده اند دارای وزن بالایی می باشند. این امر باعث شده تا چهارچوب
آنها با گذشت زماندیگر تحمل وزن آن را نداشته باشد. نجارها به این پدیده در  اصطلاح می گویند " درب خودش را انداخته " از
درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان این رو بعد از گذشت چند سال باید چهارچوب درب را تقویت نمایید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت درب ورودی ساختمان

عواملی زیادی در قیمت درب ورودی آپارتمان تاثیر گذار می باشد. اما در کل می تون گفت ساخت درب، رنگ و همچنین کیفیتتولید درب قیمت نهاییآن را تعیین می کند. به این نکته توجه داشته باشید که از مهمترین عوامل در قیمت درب ها نوع چوب بهکار رفته در ساختارشان می باشد. به همین درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان علت درب های تمام چوب چون از بهترینمتریال های چوبی همچون چوب گردو ساخته می شوند هموارهقیمت بالاتری نسبت به درب های دیگر مانند MDF دارند.

چرا قمیت درب های چوبی ورودی آپارتمان بالا است

زیرا در صنعت نجاری برای تولید این درب ها از گونه های درختانی استفاده می شود که نایاب و ارزشمند می باشند مانند گردو،بلوط، کاج و ... . بدیهیاست که به کارگیری چوب طبیعی در تولید درب ها باعث می شود قیمت درب چوبی ورودی ساختمانو آپارتمان افزایش پیدا کند. همچنین میزان چوبمورد استفاده در این نوع درب ها بسیار بالا می باشد.استفاده از درب ورودیدرب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان گران قیمت درب ضد سرقت بر ارزش خانه نیز تاثیر می گذارد.

درب های چوبی ورودی آپارتمان

امنیت یک ساختمان با ورودیآن رابطه مستقیم دارد.روند ساخت و رنگ آمیزی درب های تمام چوب در مقایسه با درب های
دیگر مانند PVC و یا استیل پیچیده تر و طولانی تر می باشد.لازم به ذکر است که بگوییم برای رنگ آمیزی درب های تمام
درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان چوب باید از رنگ های مرغوب استفاده شود.

خرید درب ورودی چوبی آپارتمان

درب چوبی ورودی ساختمان

درب ورودی چوبی آپارتمان در نمای ساختمان بسیار تاثیر گذار می باشد. امروزه با بهره گیری از شیوه ها و متریال های جدید درساخت درب به ماندگاریو مقاومت آنها کمک می کند.انتخاب مدل و رنگ درب های ورودی جدید به تنهایی مزیت تعویض درب
آپارتمان نیستند. با توجه به کارگیری فرآیند جدید در تولید درب های ورودی آپارتمان ها امنیتشان نیز به درب ضد سرقت مرتبه بالاتر رفته.

درب چوبی ورودی ساختمان

بزرگترین مزیت درب های امروزی عایق حرارت بودنشان است. بدین صورت که در فصل زمستان گرما را در محیط نگه می دارد،
و همچنین در فصل تابستان امکان ورود گرما به داخل ساختمان وجود ندارد. فینیشینگ های امروزی در افزایش درب چوبی
درب ضد سرقت ورودی ساختمان و آپارتمان طول عمر درب های ورودی آپارتمان بسیار موثر می باشند.

درب ورودی واحد آپارتمان

مشاوران گروه تولیدیسعی داشتن در این مقاله درب تمام چوب را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند و نقاط قوت و ضعف آن
را نیز برای شما بگویند. درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان همچنین شما می توانید برای خرید درب چوبی مناسب با
درب ضد سرقت شرایط و سلیقه خود از گروه ما کمک بگیرید تا شما را در این زمینه یاری کنند.

انواع مدل های درب ورودی

درب ورودی ایده آل دربی است که مقاوم، ماندگار و زیبا باشد. علاوه بر این باید در برابر بارندگی، نور خورشید و سایر تغییرات آبو هوایی مقاوم ودر عین حال زیبا و تاثیر گذار باشد. بر خلاف باور عموم، درب های آهنی و استیل چندان ماندگار نیستند، در واقعقدیمی ترین درب ها عموماً از چوب ساخته شده اند.درب ورودی آپارتمان همواره بیشترین تاثیر گذاری را نسبت به تمامی مصالحنازک کاری ساختمان دارد. در واقع طرح و جنس دربدرب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان ورودی تعیین کننده سطح انتظاراتما از زیبایی یک ساختمان می باشد.

درب ورودی چوبی شیک و مدرن ساختمان و آپارتمان

دربهای ورودی اولین تصویری هستند که میهمان یا خود شما از خانه تان می بینید پس انتخاب طرح و مدل شیک برای درب
ساختمان نیاز به سلیقه وایده های جدید دارد. سبک مدرن در طراحی و ساخت درهای خانه از سبک های دیگر پیشی گرفته
درب ضد سرقت است و علی رقم سادگی در دیزاین طرفداران بسیاری دارند.

درب چوبی ورودی ساختمان

درب ورودی با وجودی که شکاف کوچکی در نمای خارجی خانه به نظر می رسد اما تأثیر فوق العاده ای بر طراحی دکوراسیون دارد.اگر جلوی درب منزل تان رواق یا تاق نما با عمق مناسب دارید، درب چوبی گزینه ی خوبی است. درب های چوبی در بین سه متریال رایجی کهدرب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان ذکر درب ضد سرقت کردیم، از همه گران تر و پرطرفدار تر اند.

کاتالوگ درب چوبی

درب با چوب بلوط و گردو زیبا و رایج است اما بهترین آنها چوب ماهون هندوراس است که بسیار سخت است و در برابر عوامل
خارجی بهتر از بقیه دوام می آورد. یکی از پرطرفدارترین و گران‌ترین نوع درب، درب چوبی ورودی منزل هست. در گذشته از
این نوع درب‌ها زیاد استفاده می‌شود اما به‌مرور زمان سازنده‌ها ازدرب‌های شیشه‌ای و فلزی به‌جای درب چوبی استفاده می‌کردند.

درب‌های چوبی

اما با توجه به اینکه هیچ‌گاه ارزش یک کار چوبی از بین نمی‌رود و همیشه ارزش و زیبایخود را دارد، دوباره سازندگان ساختمان‌هایلوکس به استفاده از درب‌های چوبی روی آوردند. اما برای ساخت این درب‌های چوبی تلاش می‌شود از طرح‌هاو سبک‌های جدید و متفاوت استفاده شود تا در کنار استفاده از درب، یک درب ضد سرقت کار قابل دفاع و زیبا هم به نمایش بگذارند

راهنمای خرید درب ورودی چوبی ساختمان

درب ورودی : از مهمترین المان های هر ساختمان است. تاثیر بصری و راحتی باز و بسته شدن درب ورودی، اهمیت زیادی دارد.در صورتی که به این دو ویژگیتوجه کافی نشان داده نشود، در اولین مشاهده درب، این نقص و ناکارآمدی احساس می شود وتاثیر منفی بر ذهن فرد می گذارد. استفاده مداوم افراد مقیمیک ساختمان، از درب ورودی غیر قابل انکار است. از این رو، کاراییو کیفیت درب اهمیت زیادی پیدا می کند. تاثیر نما و فرم ظاهری بر روی بیننده نیز کاملادرب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمانمشخص است. درب ورودی، اولین چیزی است که در ساختمان، در ذهن بیننده ثبت می شود.

[caption id="attachment_3578" align="alignnone" width="202"]درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان[/caption]

مزیت های درب چوبی

  • دارای تنوع مدلی
  • دارای تنوع رنگی
  • کیفیت بالاتر
  • وزن مناسب تر
  • مقاوم تر شدن

درب MDF

نوع دیگر درب چوبی درب ام دی اف می باشد این نوع از درب دارای زیبایی خاصی می باشد در کنار زیبایی ان درب چوبی دارایاستقامت خوبی نیز می باشد این درب ها با استفاده از کلاف چوبی روس ایجاد می شود در داخل این درب ها از یک لایه نیز دربرخی از موارد استفاده می شود که به آن هانی کام گفته می شود شرکت های مختلف دارای و خارجی درب MDF را ساخته وروانه بازار می کنند قیمت درب چوبی ام دی اف داخلی نسب درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان به نمونه خارجی دارای قیمتپایین تری می باشد نمونه خارجی درب ام دی اف دارای کیفت خوبتری میباشد مخصوصا درب ام دی اف ترکیه ای .

مراحل انتخاب درب ورودی منزل

  • ابعاد درب لابی را تعیین نمایید
  • تعیین مدل درب ورودی ساختمان
  • جنس درب لابی
  • دستگیره و قفل درب لابی
  • رنگ درب لابی
  • تفاوت درب لابی و درب ورودی واحد

طرح درب ورودی آپارتمان ها

درب ورودی آپارتمان یک خوش آمد گویی گرم به وارد شونده به خانه می گوید، طرح درب ورودی ساختمان باید از لحاظ سبک معماریداخلی با سایرمصالح به کار رفته در ساختمان هماهنگی داشته باشد. در ادامه به تشریح انواع دربهای ورودی خواهیم پرداخت و بیانخواهیم کرد هر مدل درب ورودیدرب چوبی ورودی درب ضد سرقت ساختمان و آپارتمان ساختمان،مناسب با چه سبک طراحی می باشد.

دربهای ورودی سفید رنگ و روکش چوب

درب های سفید رنگ: با محیط های که دارای کف سنگ، پارکت و یا موزاییک های رگه دار می باشند، برای سبک های مدرن ، مدرن امروزی ،اسکاندیناوی و مینیمالیسم مناسب است.درب روکش چوب : درب روکش چوب با فضاهایی که کف و دیوارهایسفید دارند ترکیب زیبایی برای سبکاسکاندیناوی می باشد. البته برای درب های روکش چوب توصیه می شود از قرنیز هاییبه رنگ خود درب استفاده شود زیرا این کار موجب هارمونیبیشتر در فضا می شود.

دربهای ورودی تمام چوب

دربهای ورودی تمام چوب :درب های تمام چوب به همراه تاج و زهوار های شکیل مناسب سبک کلاسیک ، فرانسوی و اسکاندیناویمی باشد.البتهدرب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان درب با رگه ریشه های طبیعی چوب ( یعنی بدون تغییر در رنگ اصلی چوبتوسط رنگ های شفاف و نیمه شفاف) مناسب سبک درب ضد سرقت روستیک هستند.

درب های مسطح

سطح براق و و ساده ی درب های مسطح برای خانه های مدرن ایده آل است، چرا که ظاهری صاف و تمیز را فراهم می آوردند.این درب ها معمولا ازنئوپان یا الوار لایه ای ساخته می شوند و برای ایجادش، روی آن را با تخته سه لا و یا ام دی اف پوشانده اند. سطح آن معمولا با رنگ، روکش چوب ویا لمینت درب ضد سرقت پوشیده شده است.

درب های قاب دار

این نوع درب مناسب خانه هایی متعلق به دوره های تاریخی خاص می باشد چرا که دارای ظاهری کلاسیک هستند و می توانندبین یک تا ۸ قاب داشته باشند. درب های قاب دار معمولا شامل ریل، چارچوب های عمودی و پانل های تزریقی هستند. دربهایی با شش قاب به طورمعمول بیشتر استفاده درب ضد سرقت می شوند.

دربهای ورودی تک قاب ساده با رنگ سفید

درب های تک قاب ساده با رنگ سفید و یا طرح چوب مناسب هر دو سبک کلاسیک و مدرن یعنی ترانزیشنال یا نئو کلاسیک استدربهای ورودی قوس دار چوبی :همانطور که از نامش مشخص است ، این درب ها دارای یک قوس در قسمت بالای درب می باشند.شاید این طرح شما را به یاد کلیسا بیندازد. همین موضوع باعث خاص بودن درب های قوس دار به عنوان ورودی ساختمان می گردد.

درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان

برخی از طراحان ارتفاع این درب ها را بیشتردر نظر می گیرند تا درب تاثیرگذاری و ابهت بیشتری داشته باشد. بدیهی است کهنمی توان تاثیر این درب ها را در زیبایی و لوکس بودن ساختمان دست درب چوبی ورودی ساختمان و آپارتمان کم گرفت. دربهای قوس دار برای سبک های کلاسیک انتخابی خاص هستند.

درب هلالی دو لنگه

درب هلالی با طراحی دو لنگه، با توجه به ابعاد بسیار بزرگی که دارد ، برای ساختمان های مجلل انتخابی لوکس می باشد.
پنل درب های هلالی در کنار شیشه زیبایی بیشتری حواهد داشت. بکارگیری شیشه در ساختار درب باعث می شود که لابی ساختمان از نور طبیعی بهره مند گردد.

درب ورودی با فریم چوبی و قاب های شیشه ای

در این طرح اسکلت درب چوبی می باشد و فریم های چوبی در برگیرنده قاب های شیشه ای درب می باشند. شیشه های مورداستفاده در این مدل از درب های لابی ، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این مدل درب خانه بسیار لوکس بوده و قابلیت قوس دار بودن نیز دارند.





:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت , تجهيزات درب ضد سرقت , تشخيص درب ضد سرقت واقعي از قلابي , قفل امنيتي و ساخت کليد درب ضد سرقت , خريد اينترنتي درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: